piątek, 31 sierpnia 2012

Świętujemy :]



Okazało się, że dziś dzień bloga !
Nie wiedziałam, mama mi o tym powiedziała ... nie wiem skąd ona takie rzeczy wie...
Na innych blogach nie widziałam o tym jeszcze notek ;]

Dołączam się do zabawy i wymienię parę blogów które czytam i polecam.

Świetny blog o modelinie i różnych innych ciekawych pracach. Zamieszczane są tam świetne toturiale i masa inspirujących zdjęć.

Blog, który obserwuję od bardzo dawna bo bardzo przypadł mi do gustu. Chyba tylko za rzadko go komentuję. Jeden z moich ulubionych blogów modelinowych do ,którego przyciąga mnie przede wszystkim osoba prowadząca. 

Bardzo, bardzo polecam ten blog, jest naprawdę świetny. Urocze, bardzo dopracowane prace i piękne zdjęcia.

4. Modeliniec , Grapverutkaa , Cherry,VirginiaAgulka

Blog zagraniczny.
Świetne toturiale, oryginalne, dopracowane i przedstawione w łatwy do wykonania sposób prace. Zdjęcia rewelacyjne.

Szczerze polecam wymienione wyżej blogi, warto na nie zajrzeć :)

2 komentarze:

  1. bardzo mi miło że znalazłam się na Twojej liście :) A o dniu bloga nie wiedziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. oo, nawet ja znalazłam się na tej liście. : ) dziękuję. ; )

    OdpowiedzUsuń